Home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång körskoledag. Har pluggat teori från 12:30 - 13:30. Sen gick jag och åt en räksallad+ en flaska ramlösa från preem. Sen vid 15:00 Gjorde jag en skrivtlig päm på körskolan. Sen körde vi iväg. idag tyckte jag att det gick superbra. Det ända jag ska tänka på är att titta lite mer i speglarna & gasa upp som satan när jag ska ut på en 90 väg från en 70 väg. =) Nä vi kan ju alltid hoppas att det fortsätter såhär bra. Idag körde jag med en lärare som heter patrik. Skit bra och jätte lätt att snacka med. vi snackade om våra barn, bilar mm ja allt. Men det är så en lärare ska vara. Så att man kan slappna av lixom. =) Nu ikväll så gick jag direkt in och kramade om lilla Nova, jag har saknat henne skit mycket. Men imorgon ska jag vara hemma hos henne hela dagen. <3<3<3 Nu ska vi titta på film som vi gör varje kväll!

pusspuss// Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0