Kräftskiva/kalas ..<3



Började med att Nova åkte gräsklippare med morfar. Vilket hon gillar.




Wilma låg och softade på trappen! =)



Min söta syster snodde kameran och tog ego bilder/ Grattis i förskott lillasyster <3



Nova lekte runt i sin Gåstol!



Hon försökte ta kameran. =)



Sweetsweet Siss<3



Min kära sambo blev chockad när han också kom med på bild!


Nu börjar kräftskivan!!


Mmmmm Kräftor!


Mmmm Salladen m fetaost i bland annat! =)



Milan t vänster och Emmy t höger. Sitter och käkar. *=)




Älsklingen, Marco, jocke & Robin.



Marco, Jocke, Robin, Linda & Milan..<3



Linda, Milan, Emmy, Mamma, Pappa, Sandra. =)<3



Mamma, Pappa, Sandra, Sandra & Mormor..<3<3



Nova nannar gott i vagnen... <3<3<3



Tina, (Wilma i knäet) & Nicklas =)


Dooley's , Mormor & Jag =)



Nu hade Nova vaknat och satt i sin matsol. Jag matade henne med lite päronpuré & det älskade hon! =)
Även milan är med och leker med Novisen<3<3



Sweetest thing...<3




Min pappa & Novas Morfar<3



Nicklas & Nova =)

 

Tina & Wilma =)




Fulebilden linda tog på mig! ;)



Nova och hennes Unga mormor =)



Looove<3



Jocke & Robin.



Älskade Moster  & Mormor..<3<3



<3



Party...<3







Dax för nattbadet





Nice Day!




Hahahaha




///Pusspuss Mia

Kommentarer
Postat av: Linnea

Joddå haft det toppen mysigt/roligt hela helgen :)

Gud vad gott med kräftor!

2009-08-23 @ 09:45:31
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie & Lukas

Kräftskivan ser ju hellyckad ut i af =D gud så mys! Nee jag ville ha överaskning =) Du då? tog du reda på könet? :)

2009-08-23 @ 17:10:46
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: I M B E R P L U V I A * Blogg&Foto

Åh vad kul ni verkat haft det!!

2009-08-23 @ 22:57:12
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0