Nu jäklar!

Förlåt alla i vikt gruppen, men min sambo har nu tagit batterierna från min våg då jag kan väga mig femtioelva gånger om dagen. vi har bestämt att i 4 veckor framåt så ska jag vara super nyttig men inte väga mig. Jag måste gå ner i vikt men blir ju helt knäckt om jag inte går ner något en dag. Men som sagt man kan ju inte alltig gå ner i vikt direkt. Men Viktgruppen fortsätter ju såklart bara det att jag inte väger in mig. Men jag ska ändå hjälpa er..<3

Nä nu ska jag läsa lite på nätet om vikt och kost!

pusspuss//



Detta var jag innan! Maffig haha :)



Detta var jag för någon vecka sedan :) Skillnaden syns. Dock står jag närmare speglen på denna bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0