Så jävla bra är jag!

Fy fan jag är ju bara bäst. Har fan gått ner 8kg sedan 1 juli när jag startade min viktgrupp. Jag kan inte säga mer än att jag är skit bra och detta går jättebra. Menar 8kg på mindre än 2månader. Det måste ni bara hålla med om att det är bra.  Jag är stolt över mig själv ska jag säga. Mitt mål är att först komma ner så att jag passar min mammas bröllopsklänning. Då måste jag ner till ca 65-66kg. Så ett stort plus i kanten på mig just nu!

Ha det fint alla!
pusspuss// Mia


Kommentarer
Postat av: Amanda

hejsan och tack för kommentaren. Vi har legat på sjukhus och därför kommer svaret inte förrän nu.



Du skrev och frågade om allt vra bra med oss och svaret är alltså att det var det inte. Ludwig har haft lunginflammation. Men nu mår han bättre och vi har fått komma hem igen.

Hoppas allt är bra med er?

Trevlig helg!

2009-08-21 @ 12:22:14
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Bra jobbat!!

2009-08-22 @ 11:12:43
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0