Sorry!

För en väldigt väldigt dålig uppdaterning. men jag & lilla nova gick hem till mina föräldrar på landet idag. Eller ja nova åkte vagnen! Min mormor möte oss halv väg. mina föräldrars lilla hund "Golvmopp" orkade inte gå hem så hon la sig under vagnen i korgen. Där åkte hon hela vägen hem. När vi var hemma var min moster och min kusin där. Vi har bara umgåts hela dagen. Sen kom min pappa hem så jag, min pappa & lilla nova låg och bara pratade och kollade på mäklarna! Skit trevligt och älskar den filmen, btw fick låna den av dem.  Sen när jag kom hem nu på kvällen så skulle jag klippa min sambos hår LITE! Men gissa vad jag kan inte klippa så slutade med att vi snaggade han..Buhue hans fina hår. Så nu har han typ en soldat frilla, den blev rätt fräsig! Lillan ligger och sover, så nu tänkte jag sätta igång mäklarna. Imorgon så ska mina föräldrar passa lilla nova så vi ska ut och "festa " ikväll. Men jag ska festa och var nykter eftersom jag fortfarande ammar lillan. sen anser jag att en av oss måste vara nyktra på natten och ta hand om lilan.
Nä nu ska vi titta på mäklarna.

pusspusss / godnatt

Mia
 

opps Sorry daddy!

I
I
I
I
I
I
I
I
I
v



Soo sweet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0