Städat Blää!

Jag hatar verkligen att städa, laga mat & tvätta. Men va fan någon måste ju göra det också. Så nu har jag storstädat. Orkade först inte men sen kom min syster och hennes kompis. Menar finns det något pinsamare än att dom kommer och så ser det ut som fan! Bombnedslag med andra ord! Så jag har städat upp det mest ytliga nu och diskat mm. Nu ligger lillan och nanar kudden. Hon somnade till Stand by me med Timon och pumba. =)
Sen har jag fixat till mig lite, behöver ju inte gå runt och se ut som ett lik!
Snart tänkta jag gå upp till affären och handla bröd och lite sånna saker :)
Imorgon så ska nova träffa en flicka som heter Alica. Ska bli roligt, för Nova träffar aldrig några andra barn i sin egen ålder. =) Jag måste också träffa lite andra mammor. Man har ju inte så mycket gemensamt med gammla vänner längre TYVÄR! Men jag har klarat mig än så länge.! =)
Nä nu ska jag läsa runt lite på mina favis bloggar!

pusspuss// 




Kommentarer
Postat av: Sophie

ja det gör ju det.

jadå det är super, är lite trött på allt som har med jobb att göra just nu bara.

Hur är det själv?

Kram

2009-08-25 @ 15:22:14
URL: http://sophaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0