Tröttis!

Idag så kom älsklingen hem redan vid 14:30 ca. Jag gick först in och tog en varm duch. Efter det så lagade jag potatishalvor i ugnen & Skinksnizel älskling lagade såsen till det. Det blev super gott. Nu ikväll är jag överdriver godis sugen, men man kan väll säga att hela denna veckan har varit jobbig då det har varit kalas mm. Nu efter maten så smnade lillan i sin säng. Jag och älsklingen la oss för att kramas och vi somnade båda två. Skönt o somna en stund på eftermiddan. Men man känner sig helt svag i kroppen just nu. Nä nu ska min kära sambo spela lite cs & jag ska titta vad som finns på tv:n.

ha det fint pussokram






Kommentarer
Postat av: Anilia

Okei :D Nja vi får se. En sak i taget :D

2009-08-11 @ 19:36:16
URL: http://anilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0