21 December, Grattis Gammel farfar!

Grattis till min kära gammel farfar som fyller 88år idag.
Idag så har vi varit hemma hos honom & ätit smörgås tåårta & gräddtårta, det var riktigt mummsigt! Fast nu är man mätt o Belåten.  Sen tittade vi på en massa gammla kort bland annat på min älskade gammel farmor som  inte finns här hos oss idag. Hon dog för ca 3-4 år sedan.  Saknaden är jättestor. Men var riktigt skoj att se bilder på henne =)


Idag snackade jag med rektorn på komvux, jag ska ta sista delen av min utbildning på Distans. Härligt så ska bara gå hemma och plugga. Rätt skönt att slippa skolan jobbigt att passa en massa tider. Men visst det kommer att bli kämpigt som bara den att plugga över huvudtaget. Ville plugga psykiatri, men det var tydligen väldigt komplicerat så det får bli sjukvård. Men då kan jag jobba på sjukhus i framtiden. Ska satsa på VG MVG i allt som förra terminen. Är stolt då jag inte fick ett ända IG eller G. Mah jag e bäst ;)
Nä nu ska jag kolla på Ernst jul! Skojade bara det suger.. Nä men det blir tv nu'!

pusspuss Er mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0