Gott nytt år alla!

Som sagt, imorgon sätter jag lösenord på min blogg & det är för min dotter säkerhet nu när hon börjar bli större och jag är rädd om henne. Det är ju inte smart att lägga ut allt om henne på nätet när hon börjar på dagis tex.  Så vill ni läsa den måste ni skriva era email till mig och så bestämer jag vilka som får fortsätta att läsa den :)

Inatt så storstädade jag, var halvt klar vid 3 tiden. Men fortsate sedan nu imorse. =) Nu är här jättefint, härligt måste jag bara säga.  Nu är vi redo att välkommna 2010 =) Ikväll så kommer mina föräldrar och systrar hit, vi ska laga kyckling och räkpaj och ha vitlöksbröd & färsksallad till det gottit. Sen ska vi titta på en massa filmer, spela lite wii och sånt smått o gott. Min andra syster ska sen på "fest". Jag vill inte gå ut med lillan i vagnen vid 12 dels för att hon kanske är rädd för smällarna men mest för att jag är rädd att det ska komma ner smällare i hennes vagn. Dom skjuter som krattor här i byn ju! Men tycker det är minst lika mysigt att bara vara hemma och titta från balkongen.  Tror det kommer bli en väldigt mysig nyårsaftion idag =) Förresten idag när älsklingen satt och spelade så tyckte han att nova var väldigt tyst på andra sidan soffan. Han tittar till henne och gissa vad, hon har dragit ner en hel chocklad ask och satt och knaprade i sig den. Hon hade chocklad över allt och då menar jag över allt. Fingrarna, runt hela munnen, i munnen, hela tröjan + mattan var full med chocklad. Det var dock bara marsipan chocklad så det var ju inga nötter eller så. Såg så himla skoj ut hehe =) Ska lägga upp en bild sen på den :)  Vi flyttar nu den 24:e Januari. Eller ja vi ska vara ute då, så flyttar vi hem till mina föräldrar i 1 vecka. Längtar tills vi kommer in i den nya =)  Nä nu ska jag kolla min facebook och lite sånna saker!

Gott nytt år på er alla!

kramar Mia, Nova & Jimmie



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Jag vill gärna få fortsätta läsa..kram kram Love

2009-12-31 @ 16:44:30
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Thuresa

Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg =)

gott nytt år

2009-12-31 @ 20:48:59
URL: http://snuttefis.blogg.se/
Postat av: jag vill gärna fortsätta och läsa den/ marina

2010-01-01 @ 13:15:58
Postat av: zallzally

Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg =)

gott nytt år och ha det bra

2010-01-01 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0