Härlig dag igår + natt!

Yes, som sagt, härlig dag igår tillsammans med mina två familjer. Började med att vi åkte hem till Mamma & pappa vid 2-3 tiden. Så var vi där och bara umgicks till runt halv 6. Sen körde vi in till klippan & åt på hörnan. Gottit var det. Fick bli en halv inbakad viking båt för min del & kebab tallrik till älsklingen. Orkade halva pizzan menar dom är ju enorma där!

Sen så åkte vi vidare till storköp där köpte vi lingongrova (bröd), mjölk och älsklingen ville ha lösgodis också. Sen så körde vi ut till mina älskade föräldrar igen.  Pallade inte åka hem så himla trött på att bara vara hemma & glo. Så vi körde ifrån dem vid 12.
Sen idag ska vi hem till mina föräldrar igen och baka pepparkakshus + lite annat julgodis till julafton.  Mysigt!

Imorse vid 8 tiden gav jag Nova välling & gissa vad?! Hon sov till 11:04, kan inte vara en bättre dröm för en mamma. Så vi fick verkligen sova ut så nu är man go & glad.



Nova är min ängel som förgyller min dag! tack stumpan för att du finns i mitt liv.<3


Pusspusss Moma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0