Julgodis!

Nu har vi bakat julgodis, mums det var gott. Fast sparade en massa till jul såklart! Annars har vi mest tagit det lungt. Jag var på MVC idag. Jag har inte haft min M på över en månad nu! Jobbigt men jag var tydligen inte gravid. Men jag är så himla sugen på att skaffa ett litet syskon till Nova. Ska läsa färdigt min utbildning på distans nu. Kommer att vara färdig juni 2010. Så jag vill att bebisen kommer i slutet på 2010 eller början på 2011. Men det återstår bara att se när det blir. ;)  Svar till alla er som tycker att man ska "leva livet" Jag gör det med glädje tillsammans med mina barn. Istället för att bry sig om våra liv, ta hand om ert eget tänkt så mycket ni skulle hinna göra med all den energin av avunsjuka. Till exepmel skaffa egna barn. Jag tror det är för att dem personer känner att dom har en plikt! Att dom måste jobba för annars går allt åt helvete. Men jag lovar er, barn är glädjen i livet. Ta vara på livet man vet vad som händer.  Varför vänta och göra så himla mycket? Nej som sagt mitt liv tillsammans med min familj är min glädje! Nä nu ska jag kolla om mina föräldra pengar har kommit in så man kan åka och handla hem mat imorgon.


God Jul & Gott nytt år



Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Hej sweet! Ah, jobbigt. Jag har inte haft min sedan juli.. fick den häromveckan igen.. :)

2009-12-23 @ 23:44:26
URL: http://mamalicious.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0