Kontrakt på nya lägenheten!

Idag har vi varit & skrevit kontrakt på vår nya i Eslöv. Min pappa ringde 09:34. Jag blev chockad eftersom jag ställt klockan på 8, men den ringde aldrig. Men iaf sen var det bara att gå upp fort & klä sig/äta/göra vid Nova och åka mot Eslöv. Vi kom inte ifrån byn förrens vid 11 tiden. Jimmie gick av på Macken, lantmännen & Ica närlivs och frågade efter 3 "påfyllnads kort 75:-" Ingen av dem hade det väldigt konstigt. Vi struntade i att fylla på min telefon eftersom vi hade brottom dom stänger kontoret vid 13 tiden. Gick jättebra att hitta dit & så. Men fyfan närman väl körde in i Eslöv för det första hade jag aldrig varit i Eslöv & visste inte vart vi skulle. Vi ska inte snacka om parkeringen ens. Fanns inga lediga till slut parkerade jag där man var tvungen att ha P skiva, så fick min kära sambo springa bort på pressbyrån & fixa en p skiva. =) Men till slut fixade det sig. Vi hittade rätt & träffade vår nya hyresvärd, riktigt trevlig var hon ocskå. Jag vet inte riktigt när vi ska flytta in i nya antingen blir det några dagar innan den 1:a eller efter. Finns 2 alternativ antingen flyttar vi hem till mina föräldrar under 1 veckas tid eller så betalar vi förra hyresgästen  786:- och flyttar in tidigare. Men tror att vi ska flytta hem till mina föräldrar emellan. Men allting beror på vi får ta en dag i taget och se vad som sker! Men iallafall, nu står både jag & sambon på lägenheten. Eftersom jag flyttade hemifrån några månader efter att jag fyllt 17år så har jag aldrig haft möjlighet att stå med på kontraktet bara som medsökande. Äntligen står jag med på vår lägenhet, man kan säga min riktiga lägenhet! =) När vi hade skrevit under kontraktet så åkte vi till Netto och handlade lite, där kunde jag köpa mitt älskade påfyllnadskort till telefonen! Sen körde vi hemåt, på vägen hem körde vi in om min mamma 6 mina systrar för att säga, Hej! Älsklingen ringde upp sin bror och sa att det var ok att hans mamma, hennes man och dem kom idag. :) Så nu ikväll har dom varit här. Det var super trevligt, vi har spelat wii & Nova fick en julklapp. Massa Hello kitty kläder riktigt fina. Jacka, tröja, byxor mm. Tacktack =)
Älsklingen har varit nere och blivit sjukskriven fram till den 17:e Januari, på grund av fallet. Sen får vi se om han behöver vila mer. Fast jag klagar inte alltid trevligt att ha min lilla gubbe hemma<3<3
Nä nu blev det en rejäl uppdatering! Nu ska jag äta varma mackor

pussar Mia


Gud alltså jag är en riktig tjockis, måste verkligen ta mig i kragen! ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ska ni flytta till Eslöv? Varför? Haha, kul o flytta dit när du aldrig vatt där? Känner du nån där? Spännande ;)

2009-12-28 @ 20:08:39
URL: http://zandraak.blogspot.com
Postat av: Zandra

Haha okeej, då e jag med ;) var i Lj ska ni bo?

2009-12-29 @ 10:58:56
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0