11 Februari<3

                                                                           Tjenixen!                                                             
Inatt så har det snöat här! Usch säger jag bara...En februari dag så jobbigt!!! Det enda som är bra med det är att det lyser upp mycket utomhus..=)

Idag så vaknade man runt halv 12..=) Men det är bara skönt med lite sovmorgon. Sen gick jag upp och åt frukost. Sen fixade jag till mig lite, så kom mormor och min morbror och hämtade mig, sen åkte vi till körskolan. Jag ville göra färdigt slutpärmen. Jag klarade den felfritt denna gången. Sen testade jag göra lite trafikmärken, vilket var svårare och jag klarade inte dem. Men jag ska åka in imorgon igen och göra dom. Håller tummarna på att jag ska klara av dem då!!  Ja iallafall, sen efter körskolan så gick jag bort till netto och handlade hem mat. OKEJ jag erkänner jag köpte godis och chocklad med;) ..Men det är ju bara så gott.  Sen tog jag linjebussen hem. Älsklingen mötte mig på stationen, jag ville inte böra hem kassarna jag ska ju udvika att lyfta tungt nu. Sen när vi kom hem så städade vi upp lite i vår lägenhet, inte för att den är stökig men det är ju lite kläder på golvet och damm under soffan. Men jag har blivit så fixerad av att städa nu sista tiden. Så på söndag så ska vi tvätta alla sängkläder så att det blir riktigt rent över allt;) Vill ha det rent och fint tills bebisen ska titta ut. Idag orkade vi knappt laga middag, vi bestämde oss för att laga potatisgratäng. När älsklingen hade skalat och skivat en massa potatis så såg vi att den var möglig inuti, så det var bara till att slänga de och istället gjorde jag Köttförsås&Spagetti<3 Det blev riktigt gott=) Sen så har min lillasyster varit på någon dans grej i klippan, efter det så kom hon hem till mig. Så nu sitter hon och min älskling och tittar på tv:n<3 Mina föräldrar & min andra syster är ute och kör. Men de ska snart komma och hämta min syster.  Nä nu ska jag titta på tv;)

                                                                                     Bebisen idag<3
Idag är det 22 dagar kvar tills lillan/lillen beräknas komma<3 Längtar jätte mycket nu, fast imorse så låg jag och tänkte på förlossninge..Nu börjar man oroa sig lite. Igår så packade jag och älsklingen lite av BB väskan. Lika bra att ha den klar, vet ju aldrig när bebisen vill komma ut. Jag kan inte fatta att graviditeten snart är över. Imorgon är det 3 veckor kvar. Jag menar 3 veckor det går ju jätte snabbt, alla säger o sista tiden går så sakta. Men jag tycker att det är den tiden av garviditeten som har gått snabbast=). Jag är så himla nyfiken, jag undrar om det är en flicka eller pojke..Sen undrar jag hur den ser ut!! Snälla bebisen kom ut snart för jag kan ju inte hålla mig länge till. Vill se hur du ser ut...=)Både jag och Älsklingen längtar jätte mycket efter dig<3


Bra idag!
Det är så underbart att känna den lilla älsklingen så tydligt nu. När jag ligger på ryggen så känner man bebisens rygg och ben jätte tydligt. Man känner minsta lilla rörlese den gör vilket är helt underbart=) Jag känner även av när bebisen hickar. Det lixom ticka i takt  inuti magen ..det är så himla gulligt<3  Inatt fick jag sova hela natten utan att gå upp på toaletten<3 Så SKÖNT

Dåligt idag!
Mår mer illa nu än under hela graviditeten. Sen så har man svårt för att andas, eftersom vär lilla älskling trycker på organen. Får ont när bebisen trycker för mycket på min magen=)


                                   Ankomstlista (När lite olika människor tror bebisen kommer)
26/2
Katarina , Emma
3/5 Mamma
4/5 Min svärmor
5/3 Min älskling
6/3 Josè
7/3 lillasyster (Sandra)
8/3 syster(Emmy), Min moster (Linda)
10/3 Jag
11/3 Pappa

När tror ni att lillan/lillen kommer?

Ha en bra kväll kramisar mia=)


                                             

                                                    Snart blir vi föräldrar, vilket ska bli jätte Härligt/ Mysigt<3

                                                     
                                Lilla älskade barn, jag undrar vem du är och när du vill komma ut till oss.
                                                           Vi älskar dig mest i hela världen<3






Kommentarer
Postat av: sara

hihi jag tror bebis kommer 3/3. Var på 3D/4D UL helt underbart:) en kille ska vi få:) kram på dig!

2009-02-11 @ 21:06:20
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: sara

he he ja allt går bra här:) känner mig fortfarande inte gravid hehe glömmer bort det.. varit på vattengympa för gravida idag:) jätte mysigt och varmt och skönt i poolen:) kram

2009-02-12 @ 12:47:00
URL: http://saratisting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0