14 Ferbruari<3

                   How`s my pregnancy doing?

                                                                         Alla hjärtans dag<3
God morgon alla människor=)..Idag så vaknade man runt 8 väldigt tidigt för mig som brukar vakna 12. Ville inte väka min älskling så gick upp och satte mig lite vid datan istället.  Sen har jag gjort mig fin idag, kände för att inte se ut som en zombie idag hehe.  Idag så tänkte jag och min älskling bara vara hemma, ta det lungt&mysa eftersom det är alla hjärtans dag...<3 Har tagit upp bröd ur frysen som jag tänkte värma i ugenen gott=)..(ostbröd och fransbröd) konstigt nog blir det jätte gott när man har det i ugnen. Sen hade vi tänkt göra hemabakad pizza med vitlökssås, tror det kommer att bli jätte gott. sen har vi köpt hem en massa gott vi ska äta ikväll godis, glass mm. =) Vi tänkte ligga och titta på någon bra film sen mysa och äta oss tjocka hehe=)<3  Jag får hoppas att denna dagen blir bra, men det tror jag. Nä nu tänkte jag gå in och väcka min underbara jimmie prins<3

Ha en trevlig alla hjärtans dag<3 Puss&kram Mia






Idag har vi 19 dagar kvar tills  Bf=)<3 Äntligen under 20 strecket weeeiii..




Hur ser er Alla Hjärtans Dag ut? 

Ska lägga upp lite bilder på vår alla hjärtansdag ikväll<3

Kommentarer
Postat av: sara

hej! glad allahjärtans dag!! :) jo jag är väl lite nervös inför förlossningen.. men kommer väl inte vara det när det väl är dags hihi eller hoppas inte det iallafall! nu kan ju din bebbe komma närsom hehe måste vara jätte spännande!:D kram

2009-02-14 @ 10:58:25
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: my

:) det är superbra med mig. hur är det själv? inte lång tid kvar nu :) nervöst? :) Kram <3

2009-02-14 @ 11:51:07
URL: http://mmyyis.blogg.se/
Postat av: sara

hehe ja han har lite disco därinne ibland känns det som.. man ser det utanpå magen ibland hur det hoppar till ha ha lite kusligt men ändå mysigt..kram

2009-02-14 @ 17:19:46
URL: http://saratisting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0