16 Februari<3

          baby development pregnancy calendar
                                                                         Hejhej bloggläsare!=)
Inatt så tror jag att jag hade mina första förvärkar..kändes som om jag hade mensvärk i hela magen! Den första började runt 01:00 tiden och varade kanske en kvart, sen vaknade jag av att det gjorde ont runt 01:30 ..När jag låg där och hade ont så började jag känna lite räddsla inför förlossningen, menar om jag tycker detta gör ont, hur känns det då o föda! Fast samtidigt så tänkte jag kan det inte sätta igång snart? Vill verkligen att lillan/lillen ska komma ut. Får hoppas att det är dax snart<3 =)

Ja annars så tog jag bussen 10:11 till körskolan, sen har jag tillbringat hela min dag där=) ...Jag började göra vägmärkena jag klarade 2/4 papper. Så nu har jag två kvar. Sen så körde jag i 70 minuter. Vi körde landsväg. Men jag körde även på större väg där det är 90 km/h ..Men det kändes också bra. Ja sen så när jag kom tillbaka till körskolan beställde jag tid, på onsdag ska jag och en annan elev köra till ängelholm runt 10:20 tiden. Sen så gick jag in och satte mig vid datan, jag klarade ett data prov så nu har jag 5 kvar=) 
sitter och längtar tills älsklingen ska komma hem, jag saknar han något så ortoligt mycket<3 


                                                                       Vår lilla bebis<3 
Igår så var bebisen jätte sprattlig..Sen tryckte med sina små fötter( hälarna ) ..Mitt under mitt bröstben! Men det är så mysigt att känna dens små fötter/ben..Verkligen en helt fantastisk känsla man blir lixom helt varm inombords. Älsklingen och jag la våra händer på magen, då tryckte bebisen på våra händer..Den ville väll sparka bort dem=)..Ofta känns det som om vår lilla älskling bara vill gräva sig ut ur magen hehe<3 Idag så är det 17 dagar (2 veckor& 3 dagar) kvar tills älsklingen beräknas födas. Jag och älsklingen längtar otroligt mycket nu, det ska bli så spännande o se vad det blir och hur den ser ut<3  Men den är redan så himla välkommen ut<3

Ha en bra dag //
 




2 veckor & 3 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: sara

jaså.. nu kanske det sätter igång på riktigt snart då om du börjat få värkar:D hoppas:)

2009-02-17 @ 14:42:22
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst gör det väldans ont att föda, men kroppen klarar av de ska du se.



Jag har haft såna förvärkar länge nu, men jag väntar ju nr 3



hoppas dom små vill komma snart

2009-02-18 @ 10:41:34
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0