6 Februaru<3

           


                                
Jag älskar dig älsklingen, snart är vi föräldrar 27 dagar kvar<3 ;)                                                               


                                                                                  Tjenare alla ! =)
Idag så vaknade jag runt halv 12. Började med en duch så man piggnade till, sen kände jag för att göra mig lite fin idag..Hade ändå inget bättre för mig, så åt lite frukost sen sminkade jag mig och tog på mig lite fina kläder.Älsklingen jobbade till runt 2 tiden. Sen kom han & hans bror hem till oss. När hans bror hade kört gick vi till affären för att handla lite gottis till idag<3 =) ..sen har vi lagat wookad mat<3 Var riktigt gott faktist, sen åt jag typ marrängsviss utan grädde=)..Orkade inte vispa den hehe är rätt lat. <3 Sen tittade jag & älsklingen på en riktigt rolig komedi. Har nog aldrig skrattat så mycket till en film innan ;D ..Men man säger ju att ett gott skratt förlänger livet<3   älsklingen ska iväg till göteborg på söndag och sova där tills måndag, så jobbigt när han är iväg, men det är ju bra vi måste få in  pengar. 
nä nu ska jag lägga mig på soffan hos älsklingen och bara njuta av en härlig fredag tillsammans<3


                                                                                            Bebisen<3
Ja vår lilla plutt har blivit stor, den tar upp hela magen nu. Det är så härligt den låg och tryckte ut min mage vid navelen. När älsklingen kände sa han att det defenitivt var bebisens lilla hand.<3 Idag gick vi in i v 36+0 =) ..4 Veckor kvar längtar nu, snälla lilla älskade vän kan du inte komma till oss lite tidigare. <3 Kan knappt vänta vill ju ha vår lilla bebis här. Jag längtar tills den dagen då bebisen ligger på min bröstkorg och jag bara kan ligga och studera och älska lill*n<3  Idag är det förresten 27 dagar kvar tills bebisens beräknade bf<3 We love you baby<3

Ha en underbar helg alla! // kramisar från Mia






                                                               Dagens bilder 6/10 2009



En bild från idag=)



27 Dagar kvar tills lillan/lillen kommer ;)<3


Igår var det exakt 4 veckor till det beräknade bf<3 ;)

 
Nu sparkar den inte utan buffar på magen<3 Det är en härlig känsla vill jag lova;)<3


  
Vägde mig idag, jag har gått upp från 68 kg till 89 kg=) haha så nu är man en tjockis.


    
om ni tänker att jag ska krama min pojkvän, kan ni då förstå att vi har lite problem att komma nära varandra<3;)


Jag är så nyfiken på vem vår lilla älskling är & hur den ser ut. Undrar när den tänker titta ut<3=)



Mammsen&Pappsen kommer alltid att älska dig<3<3

Kommentarer
Postat av: Camilla:)

Hej:)

Har din pojkvän/man en bror? Isf vad heter han? :) Han är jättelik en annan kille!

Kram<3

Ps. Lycka till med bebisen och vilket urgulligt linne! Ds.

2009-02-06 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0