7 Februari

        
Jag&Älsklingen<3<3
                                                                             25 års Fest! <3


Idag så har vi firat min morbror som fyller 25år. Det var jätte trevligt, först åt vi smörgåstårta & efter det åt vi semlor och sånt gott<3  Sen åkte jag,  min syster och mina föräldrar hem till dom för vi skulle göra vid oss inför ikväll. Jag lyckades på något konstigt vis låna löshår av min syster. Fick säga att jag köper helt nytt om jag förstör det jag lånar. Hon gick med på det så vi fixade löshår på både henne och mig. Det blev så himmlans fint<3  Mamma gjorde sig klar sen började hon festa och det droppade in människor hemma hos mina föräldrar som skulle med ner till min morbror. Dom festade och hade kul hemma hos mina föräldrar (förfest) och dom verkade aldrig komma iväg så vi gick ner till min morbror (som vi bor granne med!)..Det blev en nykter fest för mig denna gången då man är gravid, men jag hade skit roligt ändå. =)  När vi kom ner så var det nästan bara släkten där, men de andra kom strax efter oss.  Till slut var det så mycket folk så man fick ju nästan stå i kö för att komma in. hehe ..Väldigt många människor kännde & gosade med lill*n i magen=) Den är redan populär;) Den verkade ha det trevligt igår den låg och tryckte i magen och när de la händerna på magen så tryckte den på händerna. Kanske lite rädd för det höga ljudet och alla händer vem vet=). Jag dansade rundor med lill*n, de säger ju att den tycker om när jag rör mig så den var nog bara glad att mammsen vaggade runt med den;)
Min mamma verkade ha riktigt roligt hon dansade mest på hela festen. Jag och älsklingen åkte hem runt halv 1, fast jag var så dum, min syster ville tvunget ha min jacka på sig så jag gick med på det, när vi kom hem så sa älsklingen att han inte hade nycklar och mina låg i min jacka VÄLDIGT SMART AV MIG!!! ..Så de vi åkte med hem fick köra ut till min morbror och hämta husnycklaran. Det var riktigt snällt & eftersom jag varit så osmart så fick vi stå ute i ösregn med tunna kläder och trötta! För portdörrarna är ju låsta...Skit kul, men det tog väl en 20 minuter sen var dom tillbaka igen med nycklarna. Jag och älsklingen fotade en massa flummiga bilder medans vi bara stod där i regnet som ett par fån.  När vi kom in kröp vi direkt ner i sängen, vi låg där & åt chips och godis...Skit mysigt<3 Sen när han skulle klia mig på ryggen så somnade han=) ..Det var verkligen en lyckad fest<3

Ha det fint  //  *+.Mia.+*


                                                       Jag & Min lillasyster när vi hade satt i löshåret=)<3

                                              
                                   


                                                           Lite bilder från gårdagen;)
                           


                                                        
        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0