8 Februari<3

                                                                                Hejhej alla!
Idag så har det väll inte hänt så mycket, älsklingen har åkt iväg till göteborg ikväll och jobbar. Imorse var vi på fiket  och köpte 2 bröd och 4 kakor. Det var jätte gott<3 Ja annars har det inte hänt någoting idag älsklingen åkte till göteborg  vid 6 tiden. Mamma & pappa kom hit med min jacka, de skulle iväg och köpa pizza sen, så frågade jag om jag fick följa med.  Så vi åkte till perstorp och handlade pizzan. Sen så bestämde vi att jag skulle sova hos dem så jag slipper vara själv när älsklingen jobbar=) ..Det var jätte trevligt=) man har verkligen mycket att prata om nu när man inte träffas lika ofta som förr.<3 Det var en väldigt trevlig kväll<3

Ha en trevlig kväll kramisar mia

Jag älskar dig äldklingen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0