9 Februari ;)

                                                                               Hejhej alla där ute=)
Inatt så sov jag hos mina föräldrar, jätte trevligt var det=). Imorse så åkte jag och min mamma hem till Rebecca & Christine ..(Min barndomsvän & hennes mamma )..Vi pratade en massa och lite sånt, det var jätte trevligt eftersom det var ett tag sen man var där och träffade dom. Sen när vi hade varit där ett tag så körde mamma hem mig. Jag var riktigt glass sugen så åt Marängsviss<3 Sen när jag hade ätit upp det så  somnade jag, var riktigt trött nu..Vilket inte är konstig när man är höggravid!! =)  Sen vaknade jag, jag låg och tittade på Kvarteret skatan..så sjuk rolig film. Sen ringde mormor hon skulle åka och handla present till min pappa och även löshår=) ..Jag ville följa med för jag har velat köpa löshår länge nu. Så hämtade vi min moster och hennes lilla tös, sen hämtade vi min syster i skolan. Sen så åkte in till stan och köpte det, det kostade 850kr för 1 paket. Det var jätte billigt tyckte jag.<3  Sen åkte vi till familja, mornor och min moste köpte kläder. Jag köpte 2 st baby dräkter och 2 par baby sockar. Skit söta<3..sen så åt vi på Mc donalds, jag bestälde en Mc fish..Det var rätt gott. .Sen åkte vi hem. Men det var jätte trevligt att få komma ut  lite idag och inte bara gå och äta en massa. =)


                                                                                 Bebisen<3

Det märks verkligen att den lilla i magen börjar bli stor=). Nu känner jag varenda lilla rörelse, sen så rör den sig hela tiden. Eller rör och rör känns som om den försöker pressa sig igenom magen! <3 Mår ju nästan illa av att den trycker så mycket, men blir så varm inombords av att den rör sig finns  inget bättre<3 Gud asså nu längtar jag och älsklingen så himmla mycket. Idag så är det 3veckor och 3 dagar tills bebisen beräknas komma<3=) Gud asså jag längtar så in i bomben nu. Det som är jobbigast i slutet är att jag har börjat må extremt illa. Det är så jobbigt. På fredag ska jag till barnmorskan & min lilla syster ska nog med igen, för älsklingen jobbar ju. Men det ska bli så kul o se älsklingens min när den lilla födds. Vi får se om han svimmar eller om han klarar av det<3 ;)En sak som han garanterat kommer att göra det är att gråta av lycka=)..Precis som mig! Jag ska försöka att inte slå några barnmorskor, får hålla mig till älsklingens hand  och misshandla den<3 Slutar väll med att de ger mig en pinne eller något att hålla i. Nä men det ska nog gå rätt bra. Enligt datorn är jag i v 37 nu:)..Har ju gått 6 hela veckor och 3 dagar.<3


Vill ni gissa vilket datum den lilla kommer? Det är beräknat tills den 5 Mars iallafall<3 Så när tror ni den dyker upp?




Jag älskar dig älskling, på alla hjärtans dag ska vi bara mysa med varandra<3




 Lite bilder på mitt löshår jag köpte ;) Har inte fixat till det så noga nu ikväll, men var tvungen att testa det;)
                                                                        Man är ju inte mer än tjej...<3
        


Ha en bra kväll Kramisa // Miamia


                                                                 


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tror den kommer en vecka tidigare... Hoppas det.. du får skicka foto sen.. jag e så nyfiken=)

2009-02-11 @ 11:40:57
URL: http://emmmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0