Barnmorskan!

                               How`s my pregnancy doing?
snart är det vår tur att bli föräldrar<3                              
                                                               
                                                                  Min dag hos barnmorskan<3
Idag så gick det bra när jag var hos barnmorskan. Hon lyssnade först på bebisen lilla hjärtljud. Sedan så kände hon på hur bebisen låg. Den är fixerad och ligger stabilt där. Så ingen risk att den vänder på sig. Sen så Fick jag lämna urinprov för o se om jag hade havandeskaps förgiftningen vilket jag inte hade. TUR! Sen vägde jag mig, usch ligger 26kg+ nu sedan inskrivningen! Men jag har extremt mycket vatten i fötterna och händerna. Ser ut som om mina fötter är svullna nu. sen gissade barnmorskan på att bebisen väger ca 3600-3700g redan. Det är rätt mycket så vi får en liten rund&go bebis<3  Men allting såg bra ut idag och barnmorskan var jätte trevlig. Nästa gång jag ska dit är samma dag som bebisen är beräknad att komma ut, 5 Mars 2009...

Nu håller vi tummarna på att bebisen kommer ut snart<3






Snart är jag en lycklig mamma, Längtar jätte mycket nu<3


Tjockis Mage;) snart så försvinner den<3



Vad tror ni det blir Flicka eller pojke? =)



Ha en bra Fredags kväll alla bloggare och läsare<3

// Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej min killkompis har gjort den åt mej :)

2009-02-28 @ 10:01:01
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag tror på en flicka :)

2009-02-28 @ 12:46:48
Postat av: Lina

Inte länge kvar nu :)

Jag tror det är en flicka i magen :)

2009-02-28 @ 14:15:03
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Mia

Svar till Lina



Ja skönt för det ska bli helt underbart att få hålla vårt lilla barn o gosa med det<3 ..=) Vet du vad ni väntar? Kram mia

2009-02-28 @ 14:39:54
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar Tessan



Jag tror också på flicka, fast alla runt omkring säger pojke=)

2009-02-28 @ 14:40:29
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0