Fettisdagen! =P

                                                                             Hejhej alla! =)
Idag så har jag sovit ut riktigt mycket. Sen så åt jag potatisgratäng till frukost, kanske inte det nyttigaste men gott var det! Sen så har jag pratat med min barndomsvän.. Riktigt trevligt var det, har inte pratat med henne sen förra året. Ja annars så har jag väll mest haft det lite tråkigt tills älsklingen kom hem. Jag har städat hela lägenheten och varit ute med vårt berg av sopor, var nästan lite pinsamt att gå ut med alla de påsarna haha. Till middag så gjorde jag hamburgare till mig och älsklingen. Gott jag älskar våra hemma gjorda äggburgare. Ja sen så gick jag och älsklingen och handlade chips & chocklad.  Älsklingen har kollat på Fotboll medans jag har suttit och kollat på Andra Avenyn på datorn.=)

På fredag ska vi åka med älsklingens bror till City Gross och storhandla hem. Det känns som om man har mycket mat men ändå inte=) Nu ska jag titta på tv tror jag<3

                                                                      Bebisen lilla<3
Idag har den rört sig lika lite som vanligt. Men rörelserna är väldigt starka. Känns som om den ska gräva sig ut ur magen emellan åt. Idag så är det 9 Långa dagar kvar tills bebisen är beräknad att komma. Snälla snälla hoppas jag inte går över tiden för då vet jag inte vad jag ska ta mig tilll!!!!  Längtar är verkligen jätte stor nu vill bara träffa vårt lilla barn<3 Ska bli så spännande o se vad det blir & hur den ser ut<3

Ha en bra FETTIS dag ;)  //





En söt liten tjockis bild=)





Har ni ätit några Semlor idag?


Kommentarer
Postat av: Bompestjej<3 (Camilla)

Hej:)

Åh va gott med potatisgratäng! Jag älskar det, och ska få det på fredag på min födelsedag=D<3

Jag har ätit en stor och god semla idag:) Har du?



Ha det toppen tjejen och hälsa bebisen, kram<3

2009-02-25 @ 10:23:53
URL: http://bompestjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0