1 Januari 2009<3

Idag så har jag och älsklingen min inte gjort så mycket bara tagit det lungt. Mitt nyårs löfte är att jag ska försöka ut och gå minst 20 minuter varje dag och att jag ska ta mitt körkort, Körkortet ska jag jobba sten hårt med men att ut och gå 20 minuter varje dag får vi se. Jag ska hålla det så gott det går iallafall. Jag ville inte bryta mitt löfte första dagen så jag och älsklingen gick till macken och köpte godis, sen så  gick vi en liten runda=).. Sen så har jag tittat på tv och sovit lite<3 Älsklingen har suttit vid datan och spelat. Sen så blev jag super sugen på något sött, vilket vi inte har hemma. Så det var bara till att göra pannkakor<3 Det var jätte gott..Jag fixade ihop smeten och älsklingen stekte upp pannkakorna, skönt för det är så tråkigt att stå vid spisen och steka hehe. Men det blev jätte lyckat. Sen har jag och älsklingen kollat lite på film. Imorgon så är det dax att åka till barnmorskan igen, vi ska vara där vid 10:15. Älsklingen ska med mig och för första gången höra Vårt barns hjärtljud..Känner mig så glad att han äntligen ska få höra det, för det är en väldigt speciell upplevelse.Kan knappt vänta vill att vårt lilla kärleksbarn ska komma ut nu hehe.<3Går inte beskriva hur mycket jag älskar vårt barn..Även om jag inte har sett den utan bara känt den så är det väldigt speciellt. Har ju sett på ultraljud och det slår allt. Var så underbart. Sen efter barnmorskan så ska vi SYNDA, vi ska äta pizza till frukost <3 ..Nä nu ska jag kolla på lite på tv, sen ska jag sova så man orkar upp med bussen imorgon. Ska ju ta bussen 9 så får gå upp klockan 8. Jobbigt kommer det att bli. brukar sova till 11-12 =)

Ha det fint och lycka till med det nya året // Mia




 --- 9 veckor kvar idag tills vi är beräknade att bli föräldrar<3 Älskar dig älskling jätte mycket ska bli så underbart att få ett barn med dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0