11 Januari<3

                                                                                         God morgon
Ja idag så sov jag och älsklingen till 1 så det kallar jag sovmorgon<3.. SKÖNT! Jag åt lite frukost sen gick jag och älsklingen en runda, det var jätte skönt. Känner mig så duktig och nyttig=) ..Tycker det var jätte skönt väder idag inget regn,snö eller blåst helt perfekt var det=). Idag så ska jag och älsklingen bara ta det lungt och slappa<3 -han ska ju jobba imorgon så han får passa på att ta dt lungt. Själv så gör jag ingeting om dagarna. Har nog aldrig haft det såhär bra, får sova till 12-1 varje dag<3 Skönt. Men snart blir det ändring på det när vår lilla älskling kommer ut<3 då får man nog gå upp rätt tidigt. Inatt så sov jag riktigt dåligt, har haft ont i ryggen och vänt mig hela tiden. Skit jobbigt, men nu känns det mycket bättre. <3 Men jag antar att det blir jobbigare att sova nu på nätterna när man blir tyngre . men jag springer inte på toaletten så mycket nu på nätterna, innan var det varje natt.

                                                                                   Bebisen<3 
Just nu har vår lilla älskling gått in i en period där den inte rör sig så mycket hela tiden, fast den rör sig tillräkligt, så jag vet att den mår bra. Så nu ska väll detta vara i en 2 dagar till eller något. Sen kommer den hyperaktiva lilla älsklingen tillbaka<3 För min del så älskar jag när den sparkar och buffar i magen, ett gott tecken på att den mår bra där inne<3..just nu är jag jätte nyfiken, undrar hur vår lilla älskling ser ut och hur stor den är<3..Jag hoppas att den födds 2 veckor tidigare eller något<3 , Men det förvånar mig inte om jag går över 2 veckor. Bara för att det ska vara jobbigt. Min mormor och min moster ska ner till Tunisien nu den 13 februari och kommer hem den 27:e februari, det hade varit kul om den lilla hade kommit ut tills dom är hemma<3 Men men vi får se vad som hände, Jag ställer in mig på att den kommer 2 veckor för sent så man inte blir besviken. Men mitt bf är 5 Mars<3  Hade varit skoj om den kom samma dag som dom har beräknat=) ..Idag är det 53 dagar kvar tills den beräknas komma<3 Jag vet att man ska passa på att ta det lungt nu innan den lilla kommer men det är så svårt man vill bara att den ska komma nu=)..Är ju jätte nyfiken på hur den ser ut och sånt<3<3

Ha det Fint  //Mia

 We love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0