17 Januari<3

                                                                                  Hejhej alla!
Idag så skulle vi hämtat ny säng, men det hade blivit helt misstolkat allting så när vi kom dit så trodde dom bara att vi skulle ringa ocbestämma dag idag. Så vi får hämta dem en annan dag! Men det finns inget att göra åt det..=) Min syster gick hem till oss idag, så vi har bakat lite kladdkakor och sånna saker<3 ..Smeten är det godaste tycker jag. ikväll ska jag och min underbara älskling ha Mys&film kväll<3 ska bli så mysigt<3...Snart ska vi ut och göra lite middag. Idag ska vi göra kyckling,potatis,sås & persilja röra=) ..Annars så vet jag inte alls vad som händer denna helgen. Jag är så sugen på att flytta ner i lägenheterna som är bredvid vår, så jag tänkte ringa till hyresvärden och fråga om lite priser och storlek mm. Sen kanske jag ställer oss på kö om det låter intressant..=) det hade nästan varit mycket bättre för där har man egen ingång och det bästa av allt där finns badkar & en liten uteplats! <3   Men jag storm trivs i vår lägenhet så jag har absolut inget emot om vi inte skulle flytta. Vi har fått det riktigt mysigt nu<3  Nä nu ska jag gå och laga middag ha det fint alla<3 =)

// Mia

 47 dagar kvar idag<3 =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

JÄTTE fin mage =) Lycka till

2009-01-17 @ 16:59:36
Postat av: emma

Tittar in från libero.. lycka till med graviditeten..

2009-01-17 @ 17:32:18
URL: http://fiviva.blogspot.com/
Postat av: Svar till Amanda

Tack så jätte mycket<3 =)

2009-01-17 @ 23:47:37
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Svar till Emma

tack så mycket<3 =)

2009-01-17 @ 23:48:17
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0