18 Januari<3

                                                                 Godmorgon! =)
Igår så hade jag och min underbara älskling myskväll<3 ..Vi tittade på massa filmer och åt gott. Jag gjorde kyckling, potatis & Sås. Det var jätte gott. Gjorde någon sorts röra som jag la in i kycklingen som jag sedan satte in i ungnen igen=)..Sen tände vi jätte mycket ljus och rökelser i lägenheten, så det kändes så harmoniskt. Jag blir så lung på något sätt.
Så vill bara tacka älsklingen för en underbar kväll<3
 
Idag så vaknade jag rätt tidigt runt halv 11. Jag och älsklingen gick och köpte bullar, jag kunde inte hålla mig! Var bara tvungen att köpa en stor gräddig semla<3 =) Det är så GOTT
Det blev en rätt lyxig frukost inte alltid man äter bullar&semla till frukost! Idag ska jag bara ta dt lungt och inte anstränga mig på något sätt.  sitter och tänker lite på vilken mat man ska göra idag, men blir nog bara fiskpinnar. Orkar inte göra något jobbigt idag.

Idag har beisen varit otroligt lungn, jag kände den lite i morse innan jag gick upp. Men den sover nog i magen. Igår var den jätte lungn hela dagen och rörde sig mer på kvällen sen. Det blir nog en liten natt bebis. =) Men det gör ingeting. <3 Jag önskar att den lilla bara kunde komma snart, det är så jobbigt nu när magen är större. Den är i vägen sen gör det ont ofta när magen töjs ut.  men ska bli så skönt när den tittar ut.Jag tänker hela tiden på hur det kommer att vara när jag är ute och går med vår lilla älskling, jag längtar tills jag får köra runt den i vagnen<3 Ska bli så kul att ¨få ge all min kärlek till min&älsklingens lilla bebis<3 Jag kan inte änns föreställa mig hur den kommer att se ut.<3 Nyfiken på allting nu. Vill ju veta hur den ser ut, vilket kön  och lite sånna saker<3  Nu ska jag bläddra runt lite på Gravid sidor. =)

ha det fint // Mia





                                              Lite bilder från vår mysKväll<3

                                

                                 

                                 

                                  

Kommentarer
Postat av: linda

hur går det för dig???

Vi har inte långt kvar nu - Hur är nerverna införförlossningen??

2009-01-18 @ 21:53:03
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0