19 Januari<3

                                                                               Tjena alla! =)
Idag så började med att jag & min älskade mamma åkte till klippan för att besitka bilen. Den är en vovlo som är snart 30 år gammal, de blev nästan lite förvånade när vi kom med den. Den gick inte igenom men det var bara 3 små fel. De var rätt impade att bilen klarade sig så bra för att vara så gammal. =) ..Sen efter det körde vi till skolan och hämtade min syster för vi skulle köra till city gross. Så jag handlade hem rätt mycket mat. Det är bra för det behövdes. Sen åkte  vi hem. Idag så lagade jag&Älsklingen mat. Eller ja det var mest älsklingen men jag hjälpte till. Skönt att ha en kille som hjälper till med maten för det är inte alltid kul att stå vid spisen=). vi lagade Korvstroganof, Potatismos och Vitlöksbröd. Det var super gott och mättande. Vi frös ner mat som vi bara kan värma sen. Det är ju inte alltid man orkar laga mat. På onsdag ska jag och mammsen till körskolan igen och övningsköra 11:40.   Ska bli så kul att få köra igen, har ju längtat nu. Sen på torsdag så ska jag till barnmorskan på en kontroll.  får hoppas att allting är bra med den lilla sötnosen<3



                                                                                       Bebisen!<3
Bebisen har varit jätte lugn nu i 3 dagar, det är rätt jobbigt. Men säkert helt normalt. Men ska till barnmorskan på torsdag så då ska vi lyssna hjärtljudet och lite sånt. Nu märks det att det inte är så många veckor kvar, man har ont, svårt för att röra sig mm. Men det är mindre än 7 veckor kvar nu. Alla tycker min mage liknar en pojkmage, men skenet kan bedra=)..Nä vi får se vd det blir. Huvudsaken är att vår lilla älskling är kry. Det är det ända viktiga. <3  Idag är det 54 dagar kvar av graviditeten.=) ..Nu börjar man att räkna ner<3  Måste övningsköra så mycket som möjligt nu innan  den lilla födds. Det är kömpigt med min trötthet men det ska väll funka! ingeting är omöjligt=) just nu snurrar det runt mycket i mitt huvud, jag undrar när bebisen ska komma,  Hur den ser ut och lite såna saker<3 

Ha en bra kväll //   



 Tack för att du finns i mitt liv älskling. =)

 v 16

 v 33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0