21 Januari<3

                                                                                            Hejsan Bloggläsare!=)

Idag så har jag varit och övningskört på körskolan igen. Jag själv tyckte att det gick bättre än förra gången, men visst jag har jätte mycket kvar att köra! Men vi tar får ta dt som det kommer. Jag övade på att krypköra, Starta bilen i en backe och backa. =) ...Det var jätte nervöst att baka är ju inte van vid att köra normalt och sen titta åt ett helt annat håll mm. Lite läskigt. Men det är bara att köra & lära sig. vill jätte gärna ha mitt körkort till sommar.  Jag ska övningsköra nästa gång på tisdag&Onsdag nästa vecka. Vill köra så mycket som möjligt innan bebben kommer ut. Så jag tänkte köra 2 ggr i veckan nu tills den kommer. Ska nog in imorgon efter att jag har varit hos barnmorskan och skriva pärmar. Måste ju öva mycket på teorin också.  Men det blir nog bra i slutänden. 
Ja annars så ska jag inte göra så mycket idag, tänkte laga god middag idag. det blir kyckling,ris & Jordnötsås. GOTTIT=) .. Ska höra med älsklingen om han orkar gå en liten runda med mig ikväll.. Nu ska jag gå och laga mat till min älskade älskling<3 

                                                                         Bebisen! <3
Idag har den lilla rört sig mycket och det känns väldigt bra<3 ..Man blir nästan helt galen om man knappt har kännt den lilla älsklingen på några dagar, moderskänslorna har man ju fått för längesen<3.. Så därför blir man helt ängslig. Men men Idag så är den piggare, den har ju precis som oss människor trötta dagar. Men det kan jag förstå dem gör ju inte så mycket där inne. Imorgon är det 6 veckor exakt tills den är beräknad att komma ut. Tiden flyger iväg var tog alla de 280 dagarna vägen. =) tur man inte är som en elefant som har bebisen i magen i 2 år, då hade man varit jätte tjock. Tänkte jag skulle prata med min faster om jag kunde köpa barnvagen snart, hade varit kul och få titta igenom vagnen riktigt noga innan lilla älsklingen kommer ut. <3 just nu känns det inte som om man har några kompisar kvar, men dem kommer säkert när den lilla är född. Det viktiga är att min familj & mina släktingar finns här hos mig. Imorgon ska jag vara hos barnmorskan 10:45 ..Då ska jag väga mig och ta blodtrycket och mitt hp värde, sen ska vi lyssna på Lill*ns hjärtljud<3 Kollade lite på ultraljudsbilden idag, Jag älskar verkligen vår lilla<3 Den är så söt. Det är spännande för vi vet inte om det är en liten pojke eller flicka<3, Givetvis älskar jag den lika mycket vilket som men man är ändå jätte nyfiken. Det är rätt kul för när älsklingen lägger sitt öra på magen för att lyssna efter barnet så sparkar den han på örat. Den har sparkat min faster på örat med=) ..Sen igårkväll fick älsklingen en massa sparkar i magen av den när jag kramade honom hehe=)<3 Bebisar brukar kunna sparka på revbenen, men den har varit snäll mot mig<3 Jag har bara fått lite tryck på revbenen.=) Undra hur mycket vår bebis väger igentligen=) ..Tänk så kommer det ut en bebis på 4,5 kg elle något hehe=)..Hade varit gulligt med en liten knubbig bebis<3 Undra vilken hårfärg/ögonfärg den får<3




Ha det bra .. Kram //            

 Börjar bli rund&go i ansiktet hehe=)

 Magen växer för fullt. Idag har jag gått 33 veckor & 5dagar<3 =) Bara 43 dagar kvar tills lill*n kommer<3 Längtar så efter vårt lilla kärleksbarn<3



Jag är så nyfiken hur vår lilla älskling kommer att se ut<3 =) Men jag vet en sak och det är att i mina ögon är den alltid min lilla ögonsten<3

            +                     =        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0