24 Januari<3


baby development pregnancy calendar                ¨
 En gammal bild på Oss<3 40 Dagar kvar tills vi blir föräldrar<3 Vi längtar som tusan<3


Idag så har det varit en bra dag, min syster sov här inatt. Sen så imorse när vi vaknade så gick älsklingen och köpte lite bullar till frukost. Köpte även lite chocklad till oss, Tack älsklingen ;) Sen så har vi städat lägenheten och tittat på tv och umgåts alla 3. Jag och min syster åt semla och äppelpaj med vaniljsås som blev över sen igår..Det var super gott. Sen så ringde min mamma och sa att dem skulle köpa kina mat, de undrade om vi ville ha för isåfall kunde de köpa hem till oss. Det slutade med att vi alla satt hemma hos oss och tittade på film och åt kina mat. Älsklingen och pappa satt och drack lite vin medans vi andra drack läsk<3.. Jätte trevligt hade vi. Sen hade dem även köpt med lite godis och sånt gott. Tycker det blev en väldigt lyckad kväll<3 Dem körde nyss hem, nu ska jag och älsklingen kolla på en film till så vår myskväll fortsätter<3 Ja annars har väll vår dag varit otroligt lugn och skön. Jag behöver det nu innan förlossningen. Inatt så hade jag min västa natt under graviditeten, jag har haft riktig värk i höften och kännt mig jätte orolig<3  Men när jag vaknade på morgonen så känndes allting mycket bättre. Får hoppas att jag sover bättre denna natten. Nu ska vi titta på film&mysa<3

Bebisen har varit rörlig idag. så skönt att känna den. Älsklingen kände nog den lillas knä idag, det var något vasst som tryckte upp min mage<3 Sen så testade min mamma med en ring på magen, för att se om det blir en pojke eller flicka. Det visade en flicka, men sen får vi ju se om det stämmer eller inte.<3 På något sätt så önskar jag ibland att man hade tvillingar en pojke och en flicka för det hade varit kul med båda och. =) <3


kram //


Lite bilder på mig och min älskling. De är lite mer än 1 år gammla<3 Men jag gillar dom mycket.<3

 




Min tjocka mage<3 40Dagar kvar idag<3 LOVE IT<3












Kommentarer
Postat av: sara

åh vilken fin magge du har! snart får du snusa bebis:) jag har dock lite längre tid kvar:)

2009-01-25 @ 01:27:19
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: sara

hej igen:) jag är i v. 22 så det går undan lite ändå..:) tycker inte det var längesen man hade plusset på stickan.. hmm känndes som igår.. lite skrämmande att det går så fort:) kram på dig!

2009-01-25 @ 11:09:09
URL: http://saratisting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0