27 Januari<3

  
How`s my pregnancy doing?                      
                                                                                                                                              Mommie and Daddy


                                                                                      Tjenixen alla!
Inatt så sov min lilla syster hos mig. Det var super trevligt, vi hade riktig tjockis dag. vi åt en massa gotte saker som glass, semlor & mackor med jordnötssmör<3 Innan vi somnade så låg vi och snackade en bra stund. det var jätte trevligt, men däremot har min natt varit jätte hemsk. Jag har varit orolig, haft värk i höften och vaknat jätte många gånger, ca 20 gånger eller något sånt. Sen när jag gick upp i morse vid halv 8 så hade jag jätte värk i höften. Men det blev bra efter typ 20 minuter. Jag och min syster åt frukost sen följde jag henne till skolan, sen gick jag en liten runda innan jag gick hem. Sen skulle jag göra mig klar innan jag skulle iväg till körskolan. Men plötsligt kunde jag knappt andas, kännde mig varm och illamående. Vet inte vad det kan bero på men men säkert helt ofarligt. Jag var tvungen att gå och lägga mig igen innan vi skulle till körskolan på grund utav mitt illamående och känslan av att inte kunna andas. Sen när jag vaknade så mådde jag mycket bättre. Min pappa hämtade mig, sen åkte han, jag & min morbror som också håller på med körkortet till körskolan. Först åkte min pappa med mig när jag körde, men jag var super nervös och spänd så han bestämmde sig för att hoppa av och gå tillbaka till körskolan så jag kunde slappna av lite. Det gick lite bättre då. Men det som jag har  problem med är att backa och krypkörning. annars tycker jag att det går ganska bra. Sen efter körskolan körde vi in till netto och handlade hem en massa mat till mig&älsklingen<3 Sen åkte vi och hämtade min moster hennes barn och hennes ex pojkvän. Sen körde vi hem till mina föräldrar. Sen har jag ätit middag hos dem idag, Fiskpinnar och hemmagjord potatismos. Det var jätte gott<3 Just nu så vilar dem och jag sitter här vid datan. Älsklingen kommer inte hem förrens vid 9-10 tiden. Han är uppe i göteborg och arbetar. Saknar han jätte mycket just nu<3 Längtar tills han kommer hem.  Ikväll så kör min pappa hem mig. Tycker inte om att vara ensam och jag älskar att vara hemma hos mina föräldrar så det är bra att jag kan vara här och hälsa på dem. Tänkte jag skulle lägga in bilder på spjälsängen och vår lägenhet lite senare=)..

                                                                                       vår lilla bebis
Idag så har den varit rätt lugn, men när jag övningskörde ville den inte vara med. Då kändes det som om den försökte gräva sig ut ur min mage!<3  Idag är det 37 dagar tills vår lilla kommer hoppas jag<3 Känner att jag snart inte orkar mer, vill bara att den ska komma snart. Jag har så svårt för att sova och jag har värk i kroppen. Jobbigt.
Men sen när jag tänker på vår lilla älskling så glömmer jag allt som är jobbigt<3 Längtar som tusan nu tills den kommer.
Jag känner ingen direkt räddsla inför förlossningen, men det känns som att jag inte har tid att tänka på det. just nu vil jag bara ha ut den óch då struntar jag absolut i smärtan =) Jag tror att det kommer att gå bra på förlossningen<3

Ha det bra kram



37 dagar tills lillan kommer<3<3 Du får gärna komma ut nu snart, det gör absolut ingeting ;) Vi älskar dig<3


Tjockis mamma nummer 1<3 Jag har redan gått upp ca 19 - 20 kg Sedan inskrivningen i augusti =)
Jag saknar min älskade jimmie älskling<3 ..Vi ses i kväll gullet ;) hehe<3 // Din mia






Kommentarer
Postat av: sara

hej! vi har BF den 4 juni:) så det är ju ett tag kvar tills då.. men tiden går så himla fort så man hinner väl bara blinka innan man är där..:) kram

2009-01-27 @ 19:38:22
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har vår BF beräknad till 6 april, så fortfarande ca 10 veckor kvar :)

Kram

2009-01-27 @ 20:46:21
Postat av: Amanda

Jag tycker att tiden som du är i nu var som tyngst nästan, sen blev jag piggare! De här två veckorna som jag har gått över tiden har varit bäst på nåt konstigt vis, jag har orkat tagit tag i en massa saker som jag inte orkade förut. Kämpa på!

2009-01-28 @ 14:30:26
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0