28 Januari

                                                                                            
Jag älskar dig Jimmie älsklingen<3                 Idag är det 36 dagar kvar tills lill*n beräknas komma till oss<3

                                                                       God kväll eller vad man ska säga =)
Idag så övnings körde jag på körskolan och det gick jätte bra=)..Jag känner mig verkligen säkrare med att köra nu.  men jag tänker inte stressa med mitt körkort utan jag tar det lungt. Ska göra så mycket jag hinner nu innan bebisen kommer ut, sen får jag fortsätta några veckor efter det. imorgon så ska jag in och göra lite teori. måste ju göra det med.  Fick tid på måndag&onsdag nästa vecka för att fortsätta köra.  Sen på fredag ska jag & älsklingen fira att hans mamma har fyllt år..De ska bjuda oss på middag och sånt gott<3 Trevligt =) Idag så åt jag hemma hos  mina föräldrar, för de hade potatis,fisk och sås. Jag kom nästan nyss hem till älsklingen. Just nu tittar han på tv och så sitter jag här..Ska snart gå och plugga lite på teorin.

                                                                                            Bebisen.<3
Vår lilla älskling har varit riktigt sprallig idag, men det är super bra för då vet jag att den mår bra i magen. Imorgon så är det 5 veckor kvar tills den beräknas komma. Men mitt inre säger att den kommer senare.  Just nu så har jag börjat må mer illa än innan, därför hoppas jag mer än allt att den tittar ut lite innan eller att den kommer på bf datumet<3  Just nu tycker jag att tiden går jätte snabbt på fredag går jag in i v 35 =)<3  Men på fredag ska jag och min syster in och lyssna på barnets hjärtljud och sånt =)<3

Ha det fint kram //




 
Såhär ser barnvagnen ut som jag och älsklingen ska köpa<3 Jätte gullig<3


Såhär blev det när jag fixade till barnsängen.



Sötast, nu ska vi bara köpa sängkläder också<3


 

såhär ser en trött gravid kvinna ut haha. =)


Kommentarer
Postat av: emma

ser ut som om liten kommer att få det mysigt :) hoppas du inte behöver vänta mer än fem veckor!

2009-01-29 @ 12:01:39
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0