29 Januari<3

How`s my pregnancy doing?            
                                                                                                                          Jag älskar dig älsklingen<3


                                                                                Hejhej alla bloggläsare! =)
Idag så har jag var på körskolan och pluggat lite teori. Gick inte så jätte bra, men tänkte gå dit en runda imorgon och skriva några pärmar =) Hoppas det går mycket bättre imorgon<3  Ja annar så har det väll inte hänt så mycket..jag tog bussen hem vid halv 4.´Jag var sen så fick springa till bussen. Och det är sant jag sprang..Men har verkligen fått lida ikväll. Började med att jag hade ont i magen på bussen hem. Sen har jag knappt kunnat gå nu har haft jätte ont i mitt bäcken. Kan knappt vända mig i sängen bara. Och vi har ingen riktig säng för vi sover på en 120 madrass på golvet, jag undrar hur jag ska komma upp imorgon.?!!  Så vi måste fixa en säng så fort som möjligt. Men det löser väll sig =)..Idag så orkade vi verkligen inte göra mat, så vi köpte vars en hamburgare på macken och det var gott. mötte även min pappa uppe på macken trevligt. imrogon ska jag ta bussen vid 10 tiden med min minsta lillsyster. Hon ska med mig till barnmorskan och lyssna på bebisens hjärtljud<3 Sen måste jag in på apoteket och köpa Järntabletter för imorgon så tar jag min sista. Min svärmor har fyllt år denna veckan så imorgon ska  hon och hennes man bjuda oss och älsklingens bror på middag på en grekisk resturang jätte snällt..  Var ett bra tag sen vi träffade dom så det ska bli trevligt att träffas igen. Tror det var i november vi såg dem senast. Nu ska jag & min älskling snart gå och lägga oss. För han ska upp och jobba imorgon och jag ska till barnmorskan...Så vill lägga mig rätt tidigt idag<3


                                                                                        Bebisen<3
Vår lilla älsklinge var rätt lung i magen imorse, men senare så har den rört sig lite mer. Igår kväll så rörde den på sig ovanligt mycket<3 .. Inatt så sov jag rätt bra..Fast hade lite ont i magen när bebben tryckte med sina små fötter och knän i magen<3 Idag är det exakt 5 veckor kvar tills den beräknas komma ut<3 =) ..Jag hoppas verkligen att den inte kommer senare. Inte nu när man har ont i kroppen. Mitt bäcken är helt smärtsamt..Jag går som en liten anka eller en äldre dam. Det är rätt jobbigt att ta sig fram då. Det är rätt konstigt hur fort det har ändrats från det att jag kände mig hyffsat bra till det att jag har börjat få ont. Jobbigt rent ut sagt. Men nu går jag in i v 35+0 imorgon så det är rätt skönt<3   Fast jag har jätte ont så ångrar jag verkligen inte att jag är gravid, Detta barnet är redan en väldigt stor del av mig fast jag inte har träffat den. Älskar den med hela mitt hjärta, för det är ju min&älsklingens lilla barn<3 Som vi ska älska längre än livet själv<3 ..jag blir så rörd varje gång jag hör hjärtat på vårt älskade lilla barn. Bara att känna den röra sig säger mer än tusen ord.<3  Kommer nog bara ligga och titta på vår lilla älskling i flera timmar när den har kommit ut<3..



5 Veckor kvar tills du ska komma ut<3 Jag&Pappse älskar dig väldigt mycket<3


 v 18 <----> v 34

                            Lite skillnad eller vad säger ni? =) hehe<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Snart dags :D hihi såg dig idag faktiskt i klippan :)

Vad tyckte din syster om att lyssna på bebisens hjärta då? Mysigt va? kram

2009-01-30 @ 15:32:04
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0