3 Januari<3

Nu har jag och älsklingen precis kommit hem, vi har varit o handlat frukostbullar och kakor på fiket, jag köpte en semla och älsklingen en vaniljmunk<3 Igår fick vi jätte söta baby kläder av Kristel&Marcus. Jätte snällt. Idag så ska jag och älsklingen bara vara hemma o ta dt lungt, vi har tvättid idag, har ju inga kläder eftersom allting ligger i tvätten. Så vi måste tvätta. Äntligen så är man inne på v 31...Jätte skönt att vi snart ska få träffa vårt lilla älskade barn. Igår så var det jäötte trevligt. Först kom min lillasyster hit, sen kom Kristel, marcus och theo hit och sen kom mamma, pappa och emmy hit och sen kom linda hit en sväng. Så det var full rulle hemma hos oss, Jag körde även den vagnen som vi ska köpa av kristel&marcus..Den var jätte söt. Den är blå i färgen<3 Imorgon ska vi ner till älsklingens pappa som bor vid Kävlinge. Sist vi träffade dem var för 5 månader sen. Det var ett tag sen, vi ska äta middag där imorgon..
Nä nu ska jag in och ducha =)

Ha det fint //Mia




=) Kläderna vi fick av kristel och Marcus, de är jätte söta.<3


=)  Jag älskar dig älskling<3...Vi kommer att bli världens bästa föräldrar till vårt lilla kärleksbarn<3..Älskar dig jimmie nu och föralltid<3 // Din mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0