8 Januari<3

God morgon alla =).. Idag så är det ett riktigt snöväder ute, så jag kommer nog bara vara hemma hela dagen:) ..Men det gör ingeting för det måste städas i lägenheten, det börjar bli stökigt. Sen ska jag laga en jätte god middag till älsklingen, fast  NYTTIG för han äter en sorts diet. Men jag tänkte laga potatisgratäng och kycklingsallad eller något sorts kyckling röra får se vad det blir=) Han är uppe och jobbar i jänköping idag, fast nu var de påväg gem så att det har gått fort idag<3
Idag ska min minsta lillasyster rida western ridning<3 Men jag tror hon klarar det bra för hon är begåvad när det handlar om hästar=) Jag är riktigt stolt över henne. Nästa vecka ska jag och mamma åka in till helsingborg och köpa löshår till mig=)..Längtar tycker att det är så roligt att fixa till håret och sånna saker=) Kände mig så elak mot älsklingen igår, han äter inget onyttigt eftersom han är nyttig. Men jag var jätte sugen på kladdkaka, som vi har i frysen så jag värmde kladdkakor och la mig sidan om han i soffan och åt dom. Kändes taskigt. Kändes som att sitta med en stor glass framför ett litet barn. Men jag orkar inte vara nyttig nu, det ska jag vara sen när den lilla är född.<3

Idag så har jag inte känt den lilla så mycket, men h*n sover nog gott i min mage=)..Idag är det 8 veckor kvar tills den beräknade barnafödslen<3 Hade varit skoj om bebben kom exakt torsdagen den 5 mars på sitt bf=) Men det är bara till att vänta och se. =) Det som är absolut mest spännande är hur det lilla livet ser ut, jag är super nyfiken. Men den kan ju inte bli annat än vacker hehe=)<3 Det är rätt kul för det är rätt många som ska ha barn nu på våren 2009=)


Nu ska jag ducha, sen ska jag städa  och laga middag =)..

Så ha det fint alla / Kram Mia


 8 veckor kvar, sen kommer den lilla förmodligen ut =) Love you baby<3


 Tack älskling för att du älskar mig och tar hand om mig =).. Du betyder så mycket för mig<3 Jag älskar dig jimmie<3


 Min syster som ska rida westernridning idag<3 =)

 Här har jag min systers löshår<3..Jag ska köpa blont löshår sen ska vi byta någon slinga så får jag brunt av henne och hon lusa av mig:)...Längtar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0