=)

Igår var det bara en slappe dag, då jag inte mådde bra alls. Kunde knappt prata då min röst försvunnit halvt! Men idag är det mycket bättre=) Vi har bara tagit det lungt idag. Varit och handlat lite mat så vi kunde fixa hemma gjorda hamburgare annars så har vi bara varit hemma, jag har pluggat på körskoleteori. älsklingen har passat lillan och spelat igen! Just nu så tittar han på tv och Nova ligger och skriker av ilska då hon vill krypa men det inte går! Ja nä nu ska jag sätta mig hos älsklingen och titta på tv.

Ikväll kommer filmen om Anna-nicole smith.  21:00 på 5:an.


Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Hade också velat se den men vi har fortfarande inte fått våra tvkanaler =/

2009-07-20 @ 12:10:30
URL: http://imberpluvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0