=)

Godmorgon alla!
Idag så är Novas farmor på besök. =)
Idag så händer ingeting, ska nog plugga på körkortet. Vill verkligen ha det dumma körkortet nu. Jag övningskörde 4 timmar igår. Gud vilken frihet alltså. Bara kunna ta bilen och köra var man vill. Har ni något bra tips på körsidor på nätet?.
På torsdag ska jag övningsköra med skolan.  Hoppas att jag får en uppskrivning/uppkörning snart!!.  Nä nu ska jag vara lite mer social!

hejdå.

Hittade en rolig grej på min bärbara dator! Hur man förvränger bilder. Riktigt kul! =)
Dessa fula bilderna bjuder jag på!










Hahahahahahahahahahahah asså gud vilka bilder man kan få. Hemska!


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha snygge bilder :P

2009-07-21 @ 11:47:33
URL: http://sophaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0