Marknad!

Snabb uppdatering om dagen, idag så har vi varit i hästveda. Vi har varit på marknad. Imorgon så ska jag till körskolan. Som sagt ska blogga så mycket jag kan men har rätt ont om tid nu. Eftersom familjen & körkortet är viktigast! =)
Just nu ska jag plugga Teori. Den HÄR sidan är jättebra till alla er som håller på med teori. Där finns även sidor man kan bli medlem på och köpa dator prov, men man kan testa gratis demo också.Ni som tar körkortet eller har barn vet hur stressigt det är, jag har båda två därför har jag knappt tid, det är super kämpigt med barn när man tar körkortet. Men jag vet att jag kommer att klara det! Det kommer ju bara ta lite längre tid men det kan jag leva med! Nä nu ska jag plugga ha det fint pussokram!



Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du klarar av att ta körkortet, kämpa på.

Det är så skönt att ha det, en sån frihet man får att bara kunna ta bilen dit man ska..

2009-07-09 @ 22:59:15
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den sidan är bra! Jag tittade mycket där när jag pluggade till mitt körkort. ^^



Hoppas ni får en bra dag idag.

Kram

2009-07-10 @ 15:24:47
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0