Sjuk!

Just nu är jag sjuk så orkar inte blogga mer idag, men idag kommer det bara vara mysdag. Titta på film och slappa! Vad ska ni hitta på?
Ska lägga upp lite bilder på kameran när jag ä frisk!

kramar Mia



Jag älskar dig älskling<3<3 Hoppas att det alltid kommer att vara du & jag. Jag är så glad att du är pappan till mitt barn och att jag får leva detta livet med dig<3<3 Loveyou



Jag älskar dig Nova, tack för att jag fick bli din mamma. Det är det bästa som hänt mig i livet.  Varjedag med dig är som att leva i ett paradis, att få se dig utveklas och bli stor förgyller mina dagar! Än en gång tack snäckan för att jag fick bli din mamma..<3<3<3

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Måste fråga dej var närmaste piercing/tattoostudio finns =) Kramis

2009-07-20 @ 12:14:24
URL: http://imberpluvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0