Sorry!

Har verkligen inte orkat blogga. Haft skit mycket att tänka på den senaste tiden. Att ta körkort samtidigt som man har småbarn är bland det jobbigaste som finns! Idag har jag varit på körskolan Sen så har jag och älsklingen tvättat en jäkla massa kläder med mera. Ska städa upp lite i lägenheten inför helgen så man har det myspys. Tänkte tända en massa ljus och bara mysa denna helgen.  Jag vill bara slappna av och ta det lungt!!!!!!!!!!!!!!
Blir ju helt galen av att plugga och sånt så mkt. Men men snart dax för uppskrivningen så måste.
Idag så klarade jag alla pärmarna helt felfria. Thats Good! *Men däremot fick jag lite småfel på datorproven typ 3-4 fel. !!
Nä nu ska jag prata med en vän till mig, vi ska nog träffas på måndag. Var skit längesedan vi snackade.
Ha det fint // Mia

Min BRÖLLOPS BLOGG


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jag vägde 74,8 kg igår morse, kom ihåg att väga mig :) Kram på dig, du är så duktig och jag hoppas verkligen att du får ditt körkort snart!

2009-07-30 @ 19:31:59
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Sååå förståeligt!! Jag tror jag såg er framför vår lägenhet för fleeeera dagar sedan, har bara glömt skriva.. Fotade Nova i vagnen? Eller det kanske itne var ni? Vi hade precis kommit med bilen och ni hann precis gå förbi huset när vi stannade. Kramis

2009-08-01 @ 12:47:57
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0