Vikt!!

Godmorgon alla!
Tänkte skriva i detta inlägget, hur går det för min viktgrupp? Säg till om ni behöver tips och så..:)
Själv har jag varit riktigt godis sugen, men bara hållt mig till Russin, popcorn  & piggelin. Jag har gått ner i vikt vilket peppar en ännu mer hela tiden..:) Men jag är rätt van vid att alltid hålla på med vikten. När jag var yngre så var det viktigt att inte vara för tjock eftersom jag tränade & tävlade i kampsort. Men jag har alltid varit den sportiga personen (Innan graviditeten nu den lata.) och älskat att träna. Saknar det mycket fast nu när man har lillan har man inte tid att träna, men möjligtvis när jag har körkort och man kommer snabbar hem. Jag tränade Taekwondo och det är en Nordkoreans kamsport. Gud vad man saknar att träna, på träningarna var man som en stor familj. Men det bästa jag vet är riktigt få ta ut sin ilska på den man tävlar mot..=) Nä nu ska jag inte sitta och drömma mig bort igen ^^ 
Tränar ni något?

Glöm inte att imrgon så ska ni väga er och skriva vikten till mig =)
Ha en bra dag alla och lycka till alla i viktgruppen jag tror på er, ni klarar detta!

Big hug / Mia Visst verkar det kul, fast jag är nog en liten pojkflicka älskar allt som handlar om fights =)
Vet ni någon bra kampsport?!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jodå det går väl ganska bra. Har ätit lite godis i helgen och nån glass då o då :) Men jag har gått ner i vikt, fast jag tycker att jag ätit som vanligt. Men jag har minskat portionerna det är nog det som gjort susen. Åt som en gravid häst förut ;)

2009-07-07 @ 11:49:20
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0