BRÅK!

Igår skrev jag knappt något för jag och min  kära Sambo bråkade hela dagen. Men nu är det löst iallafall. Igår så var jag med min mamma på gymet, Nova låg och sov i vagnen medans vi tränade. Sen åkte vi till klippan för att handla mat, handla på hälsokost affären & posta brev och lite sånna saker. Min moster åkte också med. Sen när  vi skulle hem åkte min lillasyster med från klippan för hon hade varit i skolan. När vi kom hem så städade jag lite sen lagade jag middag. Sen så började jag och Jimmie bråka när han kom hem. Sen kom min syster hem till oss och vi umgicks lite. berättade lite för henne om tagged. Riktigt rolig hemsida. Sen så var jag ute och gick en runda skönt. Sen vid 22 - 23 tiden så blev vi vänner igen. Idag så har Tesse varit här o hämtat sin oriflame beställning. Sen kom min mamma hit en liten runda trevligt o prata lite med henne.  Sen runt 2 tiden så ska vi åka till godbiten i Åstorp och handla kakor inför barndopet på söndag. Ska bli kul med barndop. Hon kommer nog att få rätt mkt saker kommer ju ca 60 personer^^

Idag så rekomenderar jag en hemsida där du tjänar ihop poäng och handlar saker gratis.
Det innebär att du handlar för dem poängen du tjänar ihop. Det är helt gratis o bli medlem där.
Man tjänar poäng på att skriva blogg inlägg m.m


Ha en bra dag

Peace and love Momma<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0