Halihallå!

Vår dag har mest beståt av slappe! Vi har städat upp lite i lägenheten, sen sov jag och lillan i en timme. För sen när jag vaknade så skulle jag övningsköra och man vill ju inte köra ihjäl sig på grund av tröttheten!. Jag övningskörde med min kära pappa i hans camaro=) Det gick jätte bra, det fick bli landsvägs körning idag. Min älskling var hemma med lillan och det ghick bra. Sen var dom uppe i affären och handlade lite godis. Just nu så kom min moster hit så nu kan jag inte skriva mycket mer för vill umgås med henne nu.

Peace and love Momma<3 ;)



   

Kolla så glad hon ser ut för sin ballog som hon fick av donnie och Josefine =)
Jag vet vad jag ska köpa till henne på gammelmarknaden! =)


------------------------------------------------v--------------------------------------------------------------
20/6-09
Vår gårdag bestod av en heldag på landet! Vi åt middag hos mina föräldrar, sen spelade vi Kubb =)
Det var riktigt kul.

     
När vi var ute och spelade kub i trädgården =)

Kära lillasyster...<3


Lillan ligger och leker med godis påsen, medans jag bytade blöja =)


Donnie & nova =)


Min underbara sambo =) Sitter och softar i köket!


Haha Ego bild!


Min Kära pappa


Donnie =)


Lucas =)


Nova med Mormor & moster



Nova med mormor & morfar. Eller hur dem skulle kunna varit deras dotter, dom är så unga fortfarande. hehe=)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Haha ja dina föräldrar är så unga, min sambo fyller 37 år på torsdag. Han är 8 år äldre än mig. Men han är väl typ lika gammal som dina föräldrar?

2009-06-21 @ 23:55:57
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0