Körskolan!

Idag så var man super trött sov till kl 12:00. Idag så blir det mest o plugga på körkortet för imorgon ska jag in och göra min sista Jävla datorpärm. Så jäkla irriterad för den pärmen tar tid o klara har nog gjort den 4-5ggr! Men imorgon ska jag fan klara den!  Så jag tänkte börja plugga 16:00  & plugga några timmar...!!

Måste bara utala mig, jag är så jävla förbannad just nu!
En Drogad man körde i en bil & dödade en oskyldig dam i 70års ålder, hennes man vårdas på intensiven med riktigt svåra skador. Vi skulle haft lagar i sverige där drogade människor hamnar i fängelset direkt. Varför dra ut på det, den här mannen var känd hos polisen som en drogmissbrukare. Varför slängde dom inte han i fängelse då hade detta aldrig hänt. De dumma jävlarna kan väll tänka på oss oskyldiga människor.  Tänk på alla dem som omkommer varje år på grund av att en jävel som är beroende av en liten dos narkotika tar det sen får för sig att köra bil. Fy Fan för dem som kör påverkade!!!!


Titta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0