Lyckligast!

Godkväll eller vad man nu säger..=)
Som sagt idag så har det varit en heldag med körskolan. Började med att Min moster kom och passade nova från 12-3, sen vid 3-4 tiden så kom jag hem och gav lillan mat & åt 2 mackor själv. Sen så åkte jag iväg till körskolan igen vid 4 tiden. Min moster passade nova till lite efter 4 då Novas pappa kom hem från jobbet. Men men när jag kom till stationen i klippan så var läraren där och en annan elev för att plocka upp mig. Sen körde den adra eleven till Ä-holm. Sen bytade vi ä-holm så jag körde i ca 40 minuter, strax efter det tog vi 5 minuters paus & då passade jag på att fråga läraren var jag är någonstans i körningen. Vi kom fram till att jag är rätt mogen att köra halkan så jag ska beställa den imorgon.. Skit kul att höra så nu går det lite framåt iallafall. Nästa gång jag kör ska jag köra på motorvägenEfter den 5 minuters pausen så körde den andra eleven i 40 minuter. (Då körde jag på smågator & den andra eleven han körde vid havet.) Sen fick jag köra hem på väg 13..( Landsväg)  Sen efter det så hoppade jag av vid bussarna. Gick in om netto och handlade en massa godis var så himla sugen FAST DET ÄR VERKLIGEN INTE BRA FÖR MIN TJOCKA KROPP! Men gott. Sen tog jag bussen hem till ljungbyhed och gick till macken där min kära sambo väntade med vår vackra dotter. Han hade handlat snabbmat till mig för jag hade bara ätit 2 mackor på hela dagen, så blev en sen middag 8 på kvällen. Sen nu så tittade jag på Mommas boys älskar verkligen det programmet. Men kommer nog aldrig bli så galen som dom är. Haha riktigt förbannade är dem ju. Jag kommer nog bara bli glad den dagen då min lilla tjej hittar någon hon älskar. Men hon får inte flytta hemifrån förrens hon är minst 18år. Till skillnad från mig som flyttade när jag var 17år. =)
Får hoppas att det här med barn inte fortsätter i generationen för då ska hon bli gravid när hon är 16-17år ..<3
Nä men som tur är det många år kvar innan jag behöver oroa mig för det! :)

Jag pratade med min mamma i telefonen nu ikväll & imorgon så ska hon köra mig och lillan in till körskolan 09:30. Sen ska vi vara där tills 11 - 12 tiden. Jag sa det till min mamma, imorgon så ska du och jag övningsköra på motorvägen. Vad tror ni hon svarade?! Aldrig livet. Haha. Men så sa jag vi kan ju övningsköra till klippan bara, nja kanske sa hon då så jag ska tjata ut henne tills hon vågar. Hon är en riktig fegis!!! Kör ju rätt mycket med min pappa så nu är det bara hon som får ta sig i kragen och våga åka med mig.

Nu ska jag titta lite på tv:n ha en bra kväll alla!

Peace and love Momma ;)


Vad gillar ni med min blogg?
Något jag ska skriva mer om, är glad över att höra era åsikter.
Även om dem är negativa så gillar jag ärligheten bäst =)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Haha jag fick ett riktigt godissug förra veckan och köpte en JÄTTEpåse med lösgodis...

2009-06-22 @ 22:35:51
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: kriistell

Miia min Sköna höna:) måste ses snart possen love y

2009-06-23 @ 23:24:10
Postat av: Sabine

Jag har övningskört med Lotta.Hon e duktig!:)fast jag körde in i ett äppelträd vi mitt gamla hus i Svenstorp..huhu;)

2009-06-24 @ 22:40:47
URL: http://www.dirtysouthsaussies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0