MIN VIKT!

Nu tänkte jag väga mig i gång i veckan, för jag håller på att gå ner i vikt.
Jag vägde 103kg på min förlossning och nu väger jag
Mitt mål är att väga runt 65kg. Så vi får se hur det går och kan inte mer än hoppas på det bästa.=)

Idag ska jag&Nova till väla med min mamma & syster. Ska bli superskoj. Dem ska färga håret på min syster, undertiden ska jag och lillan gå och köpa lite kläder till mig som jag ska ha på barndopet. Nä nu måste jag fixa till mig ha en bra dag

Peace and love


Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Du hann göra en pärm i alla fall det är alltid något :D

Tack för stödet :)

Känns bra att veta att det inte bara är jag som tycker så.



Vad roligt att du lyckats gå ner så mycket redan :)

Kram :)

2009-06-09 @ 11:33:38
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0