Novas första Midsommar...♥

Då var det äntligen midsommar 2009..<3
Vi åkte och firade vår midsommar på Bakken och det var super fun!
Det tråkiga var att jag tappade min plånbok med pass, bankkort & rätt mycket pengar i. Då blev jag väldigt ledsen. Min kära sambo gick till expiditionen & den fanns där det var en snäll vakt som hade hittat den. Allting var kvar i den. Gud jag lovar att det var som om en tung sten lyftes från mina axlar ..<3
Ibland har man oturen samt  turen på sin sida.
Kolla gärna på bilderna nedan så får ni se en del av det vi gjorde:)



Lillans första midsommar..<3 Här tittar hon i speglen. Söt som få är du gomman<3<3



 
Lite bilder hemma innan vi åkte..=)

Knutpunkten i Helsingborg!



Detta är på knutpungten. En bild på Novas Gammelmormor tro det eller ej men det är  sant! =)



Min syster och vår söta lilla Kusin i svart skinjacka ..=)



Min supersöta Moster & evelina..<3


Kära syster..<3



Älskar er<3


Världens dotter ..<3


Robin käkar pölse, det gjorde även min kära sambo men fångade han aldrig på bild..=)



Danmark! Wiie


Min kära mamma & novas Mormor..<3


Min älskade Mormor


Josefine & hennes Mamma =)<3


Nova med gammelmoster..<3


Robin, min sambo & donnie med ryggen mot kameran =)


Lillan kör bil :) hihi


Min kätra siss i Danmark!



Danmark Fint väder.


Look by youre self! :)


Jag och min kära syster på tåget mot Bakken.


Evelina på tågot mot bakken <3


Nova sitter hos sin mormor på väg mot Bakken...<3



Tyckte det var så fint !


Vi var helt galna i denna spelautomaten ;)..Me loves money! hehe


Lillan fick en ballong av donnie och josefine, tack så mycket!


Sen slog dom med en klubba för se hur starka dem var:)



Här slår robin :)


People..<3


Denna åkte vi och min mamma var super rädd eftersom hon har höjdskräck! :)


Jag och min älskade mamma..<3 Några likheter?


Mormor & Robin :)


Donnie & jimmie


Här fular dem sig så det blev lite kramar ..:)


Min söta syster..<3


Bakken 09


Här åt vi vars en Tailåda. Den var riktigt god.


Min mamma & luckas ..<3

           
Här åker dem Uppskjutet. När vi åkte den började det först ösregna, sen hagla och till sist SLOG BLIXTEN NER I DEN NÄR VI ÅKTE.


Sen började det ösregna & hagla ute. Usch och Twiii.

 
Körde lite radio styrda bilar! Funfun


Det sista vi gjorde var att vi red på elektroniska hästar och sköt med pistoler mot en skär, då får man poäng varje gång man träffar! Kul

Hade alla en bra midsommar? =)

Peace and love

Kommentarer
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Vi har BF 17/8 =) Inte långt kvar =D 58 dagar =D

2009-06-20 @ 15:00:50
URL: http://dujagden.blogspot.com
Postat av: Linda

Du får en award på min blogg

2009-06-20 @ 21:18:22
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Fina bilder, va kul ni verkar haft :) Du och din mamma är jättelika!

2009-06-20 @ 21:37:25
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Lina

nej ingen bebis på midsommardagen tyvärr :( har dock efter en färdknapp fått igång förvärkarna igen så jag hoppas jag kan åka in under natten/morgonen och få min bebis imorn! åh vill så gärna träffa min lilla/lille bebis!



Underbara bilder på er och lilla Nova :D

2009-06-21 @ 00:48:31
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0