Plugg!!!

Idag så har jag varit på körskolan och pluggat. Mamma passade nova, dem var och handlade lite mat och sånt så länge. Sen när jag kom hem så har jag pluggat, städat, tittat på tv och nu håller jag på med middagen. Ikväll så ska jag nog övningsköra med min pappa, blev inte av igår eftersom han målade huset och hade jobbat hela dagen. Älskar att övningsköra riktigt kul, men kan tänka mig att man tröttnar ganska fort om man kör hela tiden:). Men det är väldigt viktigt med körkort nuför tiden. Specielt om man har barn som oss. Nä nu skriker lilla, hon vill nog ha mat. Måste bara skriva snabbt innan jag går att det går väldigt bra för mig med vikten nu. Jag har varit nyttig sedan i måndes och känner mig väldigt duktig annars äter jag godis varje dag^^ Nä nu måste jag gå!

Ha det fint pusshejs


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Va duktig du är! Jag åt upp ett helt kakpaket igår, inte så smart kanske, måste skärpa till mig..

2009-06-03 @ 16:49:04
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0