Tack!

Varså god alla unga mödrar, tyckte det var på tiden att vi också får säga vår syn på hela grejen som ung mamma. Har blivit så mycket tjafs om att det är idiotiskt mm. Men det är ju olika hur pass mogen man är!


Idag
Idag så har jag varit hemma och myst med min underbara familj. Sen runt 16:30 så kom Linda,robin & marco. Fast jag skulle övningsköra direkt när dem kom nästan. Så min pappa hämtade mig, sen åkte vi och hämtade min syster. För hon skulle till sina vänner i åstorp. Där är Marknad mm. Sen körde vi inne i stan & d gick superbra. Jag var inte hemma förrens 20:30. ..Så hennes pappa har passat henne. Tur att man kan pumopa ut mat så man kan komma ut lite. Sen nu ikväll så kom Linda, Mathias och lilla melani hit utanför lägenheten. Så då gick vi ut och hälsade och tittade på melani som är 1 vecka idag. Jättesöt.  Men sen blev Nova riktigt ledsen så vi gick in så hon fick mat och sen så somnade hon så gott i sängen. Så nu är det lite vuxentid ska umgås med linda och robin.


Peace n Love



Nova med moster<3



Älskade dotter<3


Älskade lillasyster<3




min näst yngsta syster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0