Torsdag!

Idag så började min dag med att jag, min mamma & min lillasyster var och tränade på gymet. Lilla Nova låg i vagnen och sussade.<3 Sen efter det så kom jag hem och städade en massa i lägenheten. Men blev inte helt färdig så jag får ta det sista imorgon. Har as mycket disk. Iaf sen så lagade jag mackaroner & skinksnizel. Gottigottgott. Sen så efter middagen så ringde min syster och frågade om vi ville komma upp i byn för där var någon spelning. Vilket vi också gjorde. Men gissa vad! Dom spelade bara barnmusik hehe. Men det var trevligtg att komma ut lite och träffa lite folk. Imorgon så ska jag nog med min mormor till Åstorp, det är marknad. Det hade varit kul. Nä nu ska vi titta på tv.



Peace and love


 

The family always come first...<3 This is my hole world!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du ha en kick start på din viktminskning kolla in min blogg.

2009-06-25 @ 22:11:52
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Jätte kul att du gillar den. Aa visst är hon söt! :D Hehe

2009-06-26 @ 11:55:59
URL: http://littledolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0