Vår morsdag<3


Nu är min  pappa och älskade sambo och handlar mat till grillningen ikväll<3




Medans jag och Nova väntade i bilen. En liten bild på min sötaste sötnos<3

En bild på mig också då!




Hemma hos mina föräldrar efter frukosten låg jag och nova på gräset i skuggan mysigt<3


Pappa & Min sambo satt och solade innan de skulle upp och måla.






 Jag & lillan på gräset<3



Var tvungen att sitta lite vid datan, men då blev nova glad när jag spelade musik för henne.<3




Här målas det för fullt! :)


Pappa påväg ner från hans hemma byggda byggställning!

Detta huset bodde jag i när jag bodde hemma hos Mamma&Pappa.
Älskar det.

Lilla Wilma var nyfiken på vad som hände där ute!?



Raja leker runt!


Themla leker också runt :)



Sen kom donnie, josefine och lukas. Dom hade även någon person med sig som jag aldrig sett innan. Men men det var trevligt:)

Pappa bakade ut med älsklingen på byggställningen så han kunde komma ner efter han hade målat! =)
Novas moster Emmy tog foto på henne när hon låg i vagnen.<3


Min älskade lillasyster Emmy<3


Min andra älskade lillasyster Sandra<3



Nova sitter i sin mormors knä. Grattis på morsdag älskade mamma<3<3 

Min kära sambo såg så snäll o glad ut<3 Jag älskar dig babe<3



min sötnows<3<3 :)


Som avslutning på denna dagen åt vi god marängsviss¨<3

Kommentarer
Postat av: erikap.

Vilka fina blåa ögon Nova ser ut att ha =)

2009-06-01 @ 21:34:56
URL: http://erikap.devote.se
Postat av: Pernilla

Gud vad hon har växt! :) Hoppas att allt är bra med er

2009-06-02 @ 16:06:15
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0