Wiho<3

Idag så har vi varit o handlat en massa till barndopet. Vi åkte dit med min mamma och syster.. det började med att jag och min mamma gick in på city gross, och jimmie gick för att köpa skor till dopet & lilla nova åkte med honom. Sen ringde han till mig, då trodde jag att nova skrek! MEN SÅ FEL JAG HADE, HAN BARA UNDRARDE MIN SKO STORLEK EFTERSOM HAN KÖPT MINA DRÖMSKOR! Så himla gulligt. Sen så gick vi och handlade en massa mat till barndopet & hem. Efter det gick vi till H&M och köpte strumpbyxor till dopkläderna. Så länge satt älsklingen och gottade sig med en mjukglass. Sen när vi kom ut ur affären så tog jag på mig dem snygga skorna & min syster också eftersom hon hade köpt likadana .. Sen gick vi in på ur&penn, där köpte jag örhänge och armband. sen åkte vi hem. När jag kom hem runt 22:30 så ställde jag mig och bakade sockerkaks botten,  för vi ska själva baka tårtan till dopet. Så himla kul & jag hoppas att den blir snygg! Ja annars har jag inte gjort så himla mycket tänkte ta lite bilder på de kläderna/smyckena och skorna jag ska ha på mig på dopet. Spännande bara för att se hur det ser ut med allt tillsammans. Så de bilderna lägger jag ut senare!  Nä nu ska jag hålla koll på min sockerkaks botten.

Peace and love

Vilka skor ska jag ha på dopet?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ha de första. De är ju vita och passar dop. hihi

2009-06-12 @ 23:37:41
Postat av: Amanda - Lyckligaste blivande mamman ♥

Jag tycker du ska ta dom gräddvita =) Mest passande till barndop. Dom andra var också snygga men helt klart dom vita till dopet.

2009-06-14 @ 19:25:32
URL: http://dujagden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0